The End

stekande champagne!
 
POFF sa det och så var semestern över!
Men vilken fiiin semester jag haft! har nog badat minst 50 gånger samt solat och blivigt brun, vilket väder!
 
och vad mycket jag hunnit med... i helgen hann vi med fem dopp i havet (brrr! har nog aldrig badat i ett kallare vatten!), grillbuffé på torget, konsertfest på arenan (Gyllene tider on stadge!) bröllop på skolan, kärt återseende av gamla klasskamrater & lärare och tillslut en enkelbiljett tillbaks till Sundsvall.
Nu har jag avverkat första passet för veckan, men vet ni? det känns underbart bra faktiskt! Ska bli skönt att få komma in i rutiner igen, börja träna, jobba och så har jag några hemligheter på G! mer om det senare...
NU: sängen. Natti Natti!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0