hello sunday!

 
NomNomNom....
Igår åt jag en härlig sushitallrik al by my self efter jobbet. Även om det är rätt tråkigt att vara ensam så kan man ju passa på att göra saker som Mattias inte gillar när han ändå inte är hemma... som att äta Sushi och titta på "Sex and the city" tillexempel! jätte gott och jätte mysigt, tycker jag i alla fall.
 
Idag längtar jag bara till klockan slår 22, för då slutar jag och har gjort mina 14 timmar för dagen. Fasst... de har varit ganska roligt ändå. De är inte många som gör äggröra åt 110 personer, kokar 25 liter kaffe om dagen, torkar efter kladdiga ruggby spelare och dammsuger så att svetten rinner för att sedan byta om till kavaj med namnskylt, kavajbyxor och skjorta för att checka in gäster i åtta timmar. Lite parfym och ruffs i håret så kanske äggröran lossnar, och baconlukten försvinner! ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0