Toppen helg!

Vi har haft en massa fin främmande hos oss i helgen, av Alex och Evelina som så snällt tog med sig lite pizza till mig för att jag inte hann äta hos dem på kvällen.
Så kom farbror Sune och Simone! Jag bokade in dem på hotellet och skjutsade dem till en dans på lördags kvällen.
Så kom Hanna och Thomas så vi for ut till Birsta där det visade sig vara bilträff! Ca 60 st bilar som samlat sig på den stora parkeringen och som sladdade i spöregnet. Så bowlare vi, men vilken skit match! ;)
Dessutom har jag jobbat hela helgen och lagat finmiddag med Mattias.
Hur hinner man allt egentligen? 24 timmar på en dag är för lite, helt klart. Men tack alla för att ni förgyllde min helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0