You know what...

Tjaaa.
Sista nattpasset för veckan och det betyder att jag är ledig i morgon... Eller idag? Eller senare idag... Ska ju hem och sova först. De blir så förvirrande när man jobbar natt...

Vet ni föresten vad jag kom på igår?? Jag ska få träffa en dietist i morgon (alltså idag! Onsdag.) kl. 10:00. Buhu stackars mig, jag menar varför den tiden??? Jag slutar jobba kl. 07:00, hur tänkte jag egentligen... Hinner inte sova på den lilla stunden å jag som hatar att tvingas vara vaken 24timmar om dygnet. (Ha! Vem gör inte det..)

Nåja är huvudet dumt får kroppen lida bokstavligt talat.

Titta vilken söt vovve. Jag vill ha en vovve! :)


Kommentarer
Postat av: cruzmyntha

http://mittgronalillarum.blogspot.se/

2012-10-03 @ 17:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0