Aldrig nöjd!

Antingen händer det alldeles för mycket på en och samma dag, eller så står det helt stilla och man vet inte vart man ska ta vägen!?

I måndags, trots att jag jobbade mina tio timmar mellan 05-15 så när jag kom hem så satte jag mig i soffan och tänkte "happ.... Vad händer nurå?"

Eller som idag när jag först jobbar på vin&mat, sedan ner på hotellet för ett möte, och strax är det dags för att öppna restaurangen men emellan mötet och öppningen så mååååste jag bara hinna köpa biljetter till bion ikväll. Ja då helt plötsligt finns det saker att göra så det både räcker och blir över.

Ja... Aldrig nöjd kanske... :-)

Titta föresten vad mysigt det börjar bli här i Sundsvall :-) all julbelysning är påväg upp! I alla fall på gatan där jag bor! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0