the new apartment!

Detta är lägenheten vi var och kollade på igår! Här är bilderna jag smygfotade åt er, och jag kan berätta att vi tagit den! VI SA JA! :-D man kan inte göra annat när man får ett sånt här erbjudande. Så från och med slutet av Juni kan ni hälsa på oss på Sjögatan 2.

Däremot måste vi börja med att städa ur den riktigt.... De har haft två stycken innekatter i lägenheten vilket jag är superalergisk mot.... dessutom har dom fått en vattenläcka i köket (som ni kan se på bilderna) men det ska vara klart när vi flyttar in :)


TV rummet: 





Fönster, sneda, men stora!



Sovrummet! (vågade inte ta någon bild mot walk in closet'en eftersom paret som bor där nu faktiskt BOR DÄR. kändes lite taskigt att ta en massa bilder på deras privata saker...)




Här har vi en del utav köket. Vet ej varför bilderna blev lite lila/rosa, och dessutom suddiga. men jag har ju som sagt bara smygfotat så ni får ta det som det är! ;)



Och här har vi vattenläckan som den trasiga diskmaskinen ställt till med. men det blir nog bra sen.



köket- spisen.



här står ju nu ett bord för 8 pers... men så stort kommer vi inte ha.





Så har vi hallen :) det ska bytas lite golv här.


detta är alla bilder jag hann smygfota, men badrummet var vitt, stort och fint med golvvärme. bakom mattias på sista bilden gömmer sig en dörr, och där bakom finns ett stort förråd + att man får ett eget förråd på innergården. iiiiiih jag är så glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0