sevärdheter

åkte på att jobba i helgen och lika bra är väl det kanske eftersom det bara regnar, är gråmulet och kallt ute!

Idag har jag haft frukosten men slutade redan vid halv ett. Ikväll kanske kanske kanske att vi får åka och kika på lägenheten jag pratade om tidigare. åh, hoppas! jag ska smygfota massor så får ni se sen! ;)

Här kommer fler bilder från London, de där när vi tog "jump on, jump off" bussarna hela dagen för att se alla sevärdheter.

de röda dubbeldäckarna!



Folk kör ju som galningar.... kolla taxibilarna föresten, gamla svarta bilar.



Det är sånna här jag menar :



Här blev det stopp. lite svårt att ta sig förbi....



Hahaha, här har vi dessa fula rondeller! :-D


Ett stopp vid Big Ben!





 Och sedan London Eye.


"kabinerna" var himla stora!


och Shiiit vilken utsikt sen!
PS. om ni kollar högst upp på bilden så ser ni en svart prick, - Det är ett flygplan :)



st Pauls cathedral


en ekorre utan svans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0