starbucks







Ni vet ju hur alla säger "Shit, vilket gott kaffe jag drack idag" och så lägger de ut en bild på kaffemuggen från starbucks? ni kanske själva har gjort det, men det kommer inte jag att göra!

Så klart så provade vi kaffet på starbucks när vi var i London. Eftersom alla skriver så possetiva saker om kaffet just där så var det ju ett "måste", men när vi satte oss ner med en varsin mugg så skrek både jag och mamma rakt ut! FYYYY vilket hemskt kaffe!!! eller ska jag kanske kalla det uppvärmt vatten??? jag kände inte alls någon kaffesmak, inte över huvud taget! Det är ju för sjutton inte meningen att man ska se botten utav muggen när muggen är full utav kaffe heller!
SÅ, vi ställde fram våra koppar på bardisken och sa "THIS COFFEE SUCKS!" haha snacka om snopen tjej bakom kassan. "OH, I´m sorry, I can make new ones!"
Så vi väntade ett tag och fick två nya, som smakade minst lika ÄCKLIGT.
Tredje gången gillt? "You have to come to Sweden to taste real coffee" Sa vi, och skulle precis gå när tjejen kommer fram till oss och säger "I am soo soooo sorry, this time it will be better, I promise!"
vi tog muggen och gick, ville inte klaga en tredje gång, trots att man faktiskt kunde ana en kaffesmak på den sista muggen vi fick.

Men alltså hallå???? skryt för sjutton inte om nått som absolut inte stämmer! usch fy och blä säger jag :) gå INTE till starbucks, för där får ni bara ljusbrunt te när ni säger kaffe. :)


Kommentarer
Postat av: evaveva

åh fy fan vilken jävla snuskigt blask.....

2012-05-18 @ 19:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0