20/5-2012

Hey lovers! :-)
Haft en fin dag? Jag måste säga att det har min varit, minst sagt!

Först jobbade jag 7-12, sen hade jag lite kvalitets tid med min underbara mattias eftersom vi jobbat om varandra ett tag och knappt hälsat på varan sen i måndags...
Dessutom bjöd vi Alexs på mat såhär på eftermiddagen! Fin kille de där! :-) jämt så glad och trevlig.
Det blev lax och pressad potatis med hollandaise sås samt sylt-pannacotta med jordgubbar och hallon till dessert! :) mums!

så har jag pratat med en tjej från Skåne (!) idag som är så himla intresserad utav våran lägenhet (så pass mycket att hon är beredd att betala dubbla hyror i juli!) hennes syster kommer och tittar på lägenheten redan i morgon. Kul! Allt flyter på så himla bra ibland alltså...
:)

image description

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0