♥♣


TUMMEN NER:¨
♣ Är en aaaaaaningens trött på kvällarna eftersom man jobbar minst 10 timmar om dan.
♣Bensinen är DYYYR!

DET VÄRSTA;
♣Vårat Jääää*vla internet fungerar inte, och vi har lämnat in det på "service" VARENDA DAG sen vi köpte det, (LÖRDAGS.... behöver jag säga mer?) i morgon ska jag kasta skiten i nyllet på dom. bokstavligt talat. usch. 


 


TUMMEN UPP:
♥Mina timmar för denna månad blir minst lika många som förra månaden, alltså lite drygt 200.
♥På Söndag åker jag, Ida, Restaurangchefen Helene, och chefen Katarina till Stockholm för att shoppa och gå på utbildning ang. Best Western.
♥lönen kommer redan på Fredag.
♥Londonresan närmar sig!!!

DET BÄSTA;
♥Jag kommer få över 10 000 i skatteåterbäring!!!!! JA JA JA :D


Kommentarer
Postat av: evaveva

dit de lutar, dit rinn det!

2012-03-22 @ 17:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0