yesterday.






Igår tog vi till vara på dagen så gott vi kunde eftersom mattias var ledig men jag var sjuk.....

vi for iväg för att handla, när vi kom hem så gick jag och la mig medan mattias gjorde maten som jag hade bestämt (Hihi!) Bakpotatis med skagenröra! MUMS mums mums mums!!!! Han kan, min kock! :-)

Sen for vi iväg för att hyra film och köpa gotta. Filmen var bra (har sett den förut, men lika bra för det) Chipsen var säkert bra de me, men va sjutton jag känner ingen smak längre heller..... så de blev ju liksom meningslöst att äta dom.... Jävla förkylning. Dööö någon gång!

Vågade knappt känna efter hur jag mådde i morse när jag vaknade. Nåja, febern har nog släppt i alla fall? fast jag  vet inte heller... så jag blir hemma i morgon också. blä! jag jobbar hellre 16 timmar i sträck än att sitta hemma såhär och inte kunna göra ett SKIT! Hotellet stänger från och med torsdag fram till söndagkväll, så jag skulle vilja jobba liiiiite innan de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0