LIFE SAVIOR!

Tänkte tipsa er om tre helt underbara skönhetsknep.
 
Först har vi body butter hudlotion som jag köpte igår. Det finns ju mååånga dofter men just denna doft måste ni prova! luktar helt underbart! smörj in dig med den efter en härlig dag på stranden, eller efter duschen. MUMS!  :)
 
 
 
 
 
Sen har vi concealern från make up store, den i tre färger som är helt fantastisk!
Jag brukar använda den när jag känner att jag vill sova ut så länge som möjligt på morgonen innan jobbet börjar, eller när jag inte orkar sminka mig helt enkelt! Det tar MAX tre minuter att applicera den och man ser fräsch och fin ut! Applicera under ögonen, ögonbrynen och runt näsvingarna.
 
LIFE SAVIOR!
 
 
Sen har vi de ljusrosa lipsylet från Nivea.
De sägs att man inte kan vara beroende till lipsyl, men det tror jag inte på! Jag MÅSTE ha ett i varje jackficka och väska. dessutom får man en lätt liten fin shimmer utav detta! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0