RIX FM

som ni kanske vet så är det Gatufestveckan här i Sundsvall så igår invigdes allt med RIX FM festivalen. Alex och Evelina kom hit och vi tog någon cider innan vi gick vidare för att lyssna på bland annat Molly Sanden, Dead By April, Amanda Fondell, Loreen, Amanda Jensen, Sean Paul mm.... vi lyssnade inte hela tiden utan köpte sockervadd, köpte drinkar på ågläntan åt goda munkar och kikade på alla karuseller som stod uppradade.
 
 
Eftersom jag och mattias bor absolut högst upp så finns en liten "ballkong" eller vad jag ska kalla det!?! Alex och Evelina klättrade i alla fall upp för att "njuta" utav utsikten. Fy, jag får höjdskräck bara jag tittar på bilderna nedan, men Evelina sa "Den ser ju ut att sitta fast med stooora skruvar i alla fall" Så den ska nog inte rasa ner, hoppas vi. :)
 
Sen fortsatte vi kursen mot RIX FM scenen.
 
 
Vi tog ett glas i ett utav öltälten.
 
 
Lisa Miskovski:
 
 
 
SOCKERVADD!
 
Alex visa vart han bodde:
 
 
haha tack för kvällen fina ni! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0