personalfest

Igår började personalfesten på jobbet med lite vin, olika ostar, skinkor, små bröd och annat mumsigt! efter det åkte vi till Enjoy hallen i Birsta för lite bowling (Satan så dåligt jag spelade igår alltså!) Under tiden vi spelade beställde katarina in något att dricka åt oss alla, samt chips, så ni kan ju tänka er hur mätt jag började bli redan vid det här laget....
Hur som helst så åkte vi till O'learys efter det. Korgen nedanför delade man på två som en förrätt...





Sen var det dags för maten! :)
mmm.... man fick välja mellan hamburgare, pasta m. kyckling & vitlöksbröd (Som jag tog!) eller Ribs.



Sen blev det kaffe, fler drinkar, mer prat och mys! :) verkligen jätte trevligt och guuud så mätt jag blev...

tänk vilken tur man har, som får halka in som på ett bananskal och få både en heltid samt vara med på personalfest! vilken tur jag har! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0