Fin bild!

Tänk, om man skulle ha lika "bra" service på en restaurang som på ett sjukhus!?!?
Typ :hej! Vi ska bara ta lite blodprover. Sen tar det kanske... Runt tre timmar att få nått svar"
De skulle ju vara som att säga såhär till en gäst som nyss kommit in och satt sig: "hej! Välkommen, ta för er av salladen och sätt er. Maten dröjer nog en gnutta, runt tre timmar!"

Tror ni dom skulle sitta kvar? ;-) haha jag är riktigt less på sjukhus nu alltså, även om de gick hyfsat bra inatt.

Hur som helst hittade jag en fin bild på Mattias å Rocky här om dagen. Sömntutorna! :) (ser ut som att Rocky ligger i sängen men det skulle jag aaaaldrig kunna tänka mig att han gör, ifall ni läser detta Karin o Göran! :-D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0