Invito

Alla artister:

läskande melon och passions drinkar.
 
en utav kockarna.
 
Såhär såg lördagsnatten ut!
Självklart firade vi att alla stora julbord var över genom att sippra drinkar på Invito.
 
Det roliga i det hela var att vakten vid dörren stod och kollade leg på alla. När det var min tur sa han glatt "Hej och välkommen!" och visade med handen in mig. Så var det Mattias tur och "Hej, leg på dig tack." HAHA! och de bästa av allt var: krogen hade 23 års gräns. Men Mattias var ju med mig så han kom in i alla fall. hahaha detta kommer jag kunna leva länge på.
 
I somras kom jag in på en fotbollsmatch gratis för de trodde jag var under 16. i helgen kom jag in på krogen utan att visa leg för de trodde jag var över 23. ja.  i'm just sayin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0