bäst-före-datum

Har bara frukostpass denna vecka, snark! klockan är ställd på 04:00 och det svider lika mycket varje gång att se mattias ligga kvar, och sussa sött! ;) Där emot slutar jag så klart tidigt varje dag också, så det hinns med massor. Och så har jag börjat sova middag :)) HUR SKÖNT?! tror jag vill göra det till en vana. ;)
 
Har massor att visa er, men jag börjar väl med dagens snackis. La nämligen ut denna bild på facebook för precis en timme sedan och det var många som sa att jag skulle skriva till polarbröd. Folk som blev så upprörd (eller är!) så de skickar sms som lyder "Skriv till polarbröd, annars gör jag!!!" hihi, ta det lugnt. jag skrev till dem nyss! Håll tummarna för ett bra svar. :)
För er som ej hänger med: Köpte detta brödet för några dagar sedan.... kom på idag att det nog blivigt gammalt men till min stora förvåning så var så inte alls fallet.... för brödet har sitt bäst-före-datum den 09/12-2013, alltså om precis ett år då alltså? ;-) blir verkligen jätte besviken nu om de inte hålls vad som lovas ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0