3 advent

Myyysigt! Snart är det jul, bara en vecka kvar!
 
 
Jag och mattias har städat idag. Efter den lilla förfesten som höll till hemma hos oss igår (konstigt det där... vi hamnar alltid hemma hos oss, för att vi bor på samma gata som krogarna antar jag? ;) Men roligt var det! Och stökigt blev det. :) (Skulle kunna fylla ett helt A4 med kvarglömda saker. Vickans lista blir längst! Men en iphone också. Någon som känner sig vid en sådan?)
Så har vi köpt julklappar och käkat middag på Max. Det är tur vi har Vickan. Räddaren i nöden som bjöd oss på ett riktigt friskomål.
Nu har jag tre nattpass framför mig, sen går jag på jullov :-D
 
Här är bilder från gårdagen:
 
Min goda drink, som fick fler "provsmakare". ser ni alla sugrör på bild 1? ;-) toppenbetyg alltså.
 
 
 Finn ett fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0