NOT happy

Ni vet när man jobbat sex timmar och så tittar man på klockan och tänker "Shit, jag får sluta om två timmar!" igår tänkte jag den tanken. Klockan slog 13:00 och jag hade baaara två timmar kvar att jobba, då Katarina ringer och säger att "förlååååt towe, men det är ingen som kommer och byter av dig på eftermiddagen, skulle du kunna jobba åtta timmar till????".
GAAAAAAH. Då svider det faktiskt! OAVSETT. Hade jag fått reda på det på morgonen redan så ställer kroppen in sig på ett helt annat sett. Men när man ser fram emot att få gå hem.....
Nåja. Idag ska jag "bara jobba tolv timmar" så kl. 20 ska jag BANNE MIG gå hem och titta på Ernst. Så våga inte ringa mig då ;-) för då är jag ledig. PÖÖSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0