Middag at delicerano

Trots att jag jobbade 11 timmar igår så bestämde vi oss för att göra något roligt, unna oss något. Så vi gick till Alexs restaurang delicerano.
Himla gott måste jag säga. Massa plus!
Däremot fick jag betala extra fört, alltså jag menar med magen! När vi kom hem flippade magen ut totalt.... Buhu... Ska jag aldrig klara av att kunna äta på restaurang nå mer? ;-(

Idag börjar jag 11, och slutar halv 11 såååå...... Seee youuuuu.

image description

image description

image description

image description

image description

image description

image description

image description

 


Kommentarer
Postat av: evaveva

mäh de har ju grislampor i taket..... ;)

2012-04-27 @ 19:30:28
Postat av: Alex

Såg ju nästan gott ut dedär;)

2012-04-28 @ 12:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0