Shopping i Sundsvall.

Gårdagens shopping!


Kundvagnarna på IKEA är alltid lika kul att åka på. En står på, och en skjuter.



Paul Frank's läppsyl. man fick till och med några fina tatueringar! haha


Fina färger!



En vacker dag.♥






Det blev både det ena och det andra. lite höstkläder i fina färger samt guldsmycken. Hittade även ett par supersnygga skor! Blev dock väldigt snål när jag såg prislappen vilket jag ångrar nu såhär i efterhand. men en vacker dag är dom nog mina! ;)

som avslutning av dagen blev det mys framför tvn. Man är helt klart värd det efter så mycket spring i affärer!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ser ut som du haft en härlig dag i Sundsvall, ser ut som det kan vara i Birsta kanske? :)



sv: Nej det är helt sjukt och så tragist!

Snäll du är fina du!



Ja det är jätte läcker :D Härligt! Min har varit sådär pga branden och det. Men om man bortser från den har den varit helt okej :)

2011-09-04 @ 21:20:47
URL: http://malinjonssons.se
Postat av: bella

med mig är de toppen :) händer idag då? kram bella

2011-09-05 @ 05:08:50
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0