Taxi taxi!

Konstigt nog så ligger jag i min egna säng just nu, trots att jag slutade jobba halv tre inatt och nu är klockan.... 6?
Egentligen inte så konstigt efter allt som hänt inatt. Jobbet gick bra men sen kom ett samtal som sa att det skett en dödsolycka i Ljusdal med tre killar inblandade. Inte vilka killar som helst, utan så klart Oscars bästa vänner... (jag som tycker han kämpat så hårt för att återgå till det normala igen efter olyckan tidigare i år) efter mycket tårar såg vi ingen annan utväg än att åka hem! Och vem hittar en buss halv fyra på natten liksom? Så det fick bli TAXI!



Bilden är tagen i delsbo, och om ni kollar noga ser ni att räknaren är uppe i 2300:- !!! Tyvärr fick jag inte med slutsumman men kan glatt (!) meddela att den stannade på 2930:-
Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0