Nästintill chocktillstånd.

Jag diskar å diskar, diskar lite till å donar på. packar upp kartongerna, torkar hyllor och ställer in! Shit! Det är roligt att flytta! :)

När vi kom hit frågade vi ifall det gick att måla om lite i tv-rummet, och hyresvärden sa ja samt tipsade oss om colorama, (hittade vi någon färg där stod han för priset) jag bestämde mig för tre vita väggar samt en fondvägg. Gud så bra tänkte vi, kanske att dom kommer och målar till veckan? Men nej nej! Colorama själv kommer hit och målar väggarna redan ikväll!! Jag blev nästan chockad. Detta skulle ju aldrig hända hemma... Måla väggar en fredagskväll, dagen före en röd dag... Stackarn! ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej, nu har jag kört igång en Novembertävling där du kan vinna ett par söta örhängen. Kika gärna in och tävla med! :)

http://iamcarro.blogg.se/2011/november/tavling.html#comment

2011-11-04 @ 19:30:30
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0