HELLO KITTY





MUMS för HELLO KITTY godis!

Mattias står i köket och lagar mat, igår blev det pasta carbonara och det luktar minst lika gott idag. Han är duktig den där killen, min alldeles egna kock! :-)
Igår var vi iväg och köpte dammsugare... visst, vi behöver ju en men sammtidigt kan man köpa så mycket annat fint för pengarna, ellerhur? ;-)  Sen målade jag hyllhållarna (eller vad dom nu heter, se inlägget längre ner) och medan reklamen gick på tvn sprang jag ner och la in en tvätt! HÖR NI HUR PASS VUXEN JAG HAR BLIVIGT?! och jag tycker det är himla roligt dessutom! 
 
Som grädden på moset fick ett trevligt samtal nyss från Annika, Södra Berget. Daggmar på frukosten har tydligen sagt upp sig så jag ska få hennes pass! :-D Kan de bli bättre??? glad som sjutton blev jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0