blä

mår inge vidare... I Torsdags var jag iväg på magnetröntgen vilket var jobbigare än vad jag trodde. kannan nedanför skulle jag dricka upp på en halvtimme (drygt 1,5 liter) och sedan skulle ja få två olika sprutor för tarmar och blodkäl. För det första så var drycken i kannan tjock, och kall. Smakade inte nå vidare heller... sprutorna jag fick gjorde att blodkälen i ögonen vidgades så att jag inte såg något! sedan mådde jag bara väldigt dåligt!
Nu när det är över så ska jag börja med en diet. en diet på klar soppa (typ buljong...) och, ja... Thats it! mår väldigt dåligt nu också, eftersom jag inte hann återhämta mig, åå nu lever på buljong.. blä.
och såhär ska jag fortsätta ända fram till Tisdag. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0