satan i gatan.

tänk att...
Igår fick jag en chock och fick för andra gången denna MÅNAD(!) åka till sjukhuset. Jävla jordnötter tänkte jag och fick hugga i både sprutan och ta betapred tabbleter. magen vändes nääästan bokstavligt ut och in.
Efter vi spått kring varför det blir såhär kom vi fram till att jag fått en korsallergi. (Tänk, de hade jag på ett prov för två veckor sen med maggan.) Är man allergisk mot jordnötter, tål man offtast inte heller soja. Soja som finns i - mammas goda köttferssås, de finns i hamburgare, färdiga maträtter, i viss glass! :( blä. så nu får jag blåläsa ALLT innan jag stoppar i mig nått...

Som lite plåster på såren kom posten nyss. Jag fick den till och med levererad fram till dörren- Bokstavligt talat! Ett stort paket, H&M tidningen och Rapunzelpaket- Till mig! :D Som om brevbäraren visste att tjejen i det gula huset behövde lite uppvaktning. :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

SV: åh tack så mycket :)



Jobbigt med allergin där, men kul med paket iaf :) hoppas du får en grymt bra dag!

2011-05-18 @ 16:16:13
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: Carro

Nej men gud fy! :( Det låter jättejobbigt att va allergisk.. :(



Sv: Usch ja, spindlar är fruktansvärda!



2011-05-20 @ 11:45:37
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0