studentbilder

FÖR jag har tagit studenten! och är så himla glad. :')





Ett gäng glada studenter flyger ut på trappan! :)
närmare bestämt Hotell & Restaurang 08



Vi körde;
Armen i vinkeln,
blicken i skyn.
så var det menat, med student och renat.
vårt mål, alkohol! SKÅL! för HR TÅL!

På trappan :)




Jag fick äran att bära skylten :)


LYCKA! :)



ett annat glatt gäng!



HR08



Jag och Mattias :)



Jag och Erik , min fina kusin :)



För gladast var nog jag!







Uppe på studentflaket!



Vi som spottade i skolmaten :) (hehe! ganska roligt!)



Vår kära lärare fick äran att sitta längst fram på gaffeln . nja, de ska i alla fall se ut som det :)



SKRIK!!



Studentfikat. Först blev det grillad kyckling, potatissallad, baconlindade korvar, melonsallad, vanlig sallad, gubbröra m. bröd, vin öl och läsk.
Efter det tårtor, kaffe, grädde och jordgubbar :) Mums!!
Tack söta mamma och pappa ♥



Studentpresenterna, ni redan fått kika lite på :)




TACK så himla mycket ni som kom och firade min stora dag!! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0