framme i Öregrund







Tänk att detta är vad som möter oss när man kommer till jobbet :) 

I morgon börjar allvaret, för mig och mattias :) jag hoppas det går bra. det måste det göra. just nu sitter jag här i min nyinköpta jumpsuit och hör hur regnet smattrar på taket. rätt mysigt! dessutom är det någon utav grannarna som har ett oolåst internet- tackar tackar!! precis vad vi behövde känner jag :)

Dagens inköp! några "måsten" för sommaren.
Jumpsuiten :)



Och en ny klänning :)


NU äre nog dags för sängen... :) Natti natti!

Kommentarer
Postat av: evaveva

det ser ut som att båten på första bilden har tagit in vatten och är på väg att sjunka.....puss

2011-06-14 @ 14:06:40
URL: http://towem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0