1,2 & 3!



Hihi lite roligt!
Idag ställde jag och mamma klockan på 05:00 för att hinna fara till sjukhuset i Falun där jag hade tid redan vid klockan 9 på morgonen. Äntligen fick jag min allergi utredd och det var som vi trodde- soja! Ska man vara glad eller ledsen? Jag är ju glad att det faktiskt var något jag var allergisk mot, men att det faktiskt vaar soja är ju ingen höjdare....
 
Hur som helst så fortsatte vi därifrån till Gävle sjukhus (och tandläkare) eftersom jag hade tid hos tandläkaren kl. 1  Efter det avverkade vi lite affärer innan det var dags för sjukhus NR.3!
Mormor har brutit foten så hon hade opererats och har nu foten i gips. Vi köpte några tidningar och godis till na, så jag tror hon blev glad :)

Nu är vi äntligen hemkommen, trötta i både kroppen och på sjukhus! Jag hoppas det inte blir fler besök på ett sådant på ett bra tag framöver......

Kommentarer
Postat av: Björkan

Sv: bra att allt är bra med dig = D. Under de senaste dagarna så hade vi sol och varmt! vi hade runt 30 + s hösgt. Det var varmt. Men nu så regnar det igen och åskar lite då och då.

2011-07-01 @ 14:37:58
URL: http://bjorkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0