best ever!

Igår vid 11 fick jag ett samtal på mobilen stod det "Restaurang briggen" så jag tänkte neeej... jag vill inte börja jobba REDAN. Men när jag svarade så visade det sig att Wesam bara var lite pratsjuk, och ville ge mig ledigt hela dagen idag (Onsdag) bara för att jag fyllde år :) Helt underbar födelsedagspresent utav jobbet tyckte jag.
Jag cyklade till jobbet och började kl.4 
När klockan slog 18:00 kom Mattias ut från köket, med världens största tårta i famnen! hallon,blåbär och grädde, mmm!


 Som om inte det räckte fick jag ett STORT paket också! Alltså hallå?? Har jag världens bästa arbetskamrater eller vadå? :'D
i Det enorma paketet låg inte bara en goding, utan TVÅ! :O



tårtan slank i och efter 10 minuter såg fatet ut såhär....



Klockan 23:00 fick jag sluta från jobbet, så vi duschade allihop och gick ner till Terrassen. Malin och Sara hade redan förberett med en stor shotsbricka full med hotshots och helt plötsligt hör jag mitt namn i högtalaren. "Towe från Briggen fyller 19 år idag så vi ställer oss upp och sjunger!" Så HELA terrassen sjöng för mig + deras trubbadur (Snacka om pinsamt, dock en aningen kul också!) Efter det rullade det in fler shotsbrickor.... en från varje människa tror jag, haha nej men det kändes som det.


När tequila brickorna kom fram avslutade jag , eftersom jag vet hur dålig jag blir utav det ;) (Man ska sluta när man är på topp, eller vad säger man? ;)
TACK för allt, ni är så jäääääkla grymma! och det bästa av allt är ; min födelsedag har bara börjat!

 GOD MORGON :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0