bästaste!

tänke visa er två bilder, på de två bästa killarna (okej, näst bästa efter mattias så klart) i världen!

Först har vi Wesam! tro det eller ej, men han är 27 år!!! ser snarare ut som... 20? han är grymt snäll :) dessutom har han räddat mig i många "gäst situationer" 

som igår när en gäst skällde på mig för att hon fått ett hårstå i maten (insåg hon först när hon ätit upp allt och slickat rent tallriken...) hon skulle i vilket fall inte betala för den maten, för täääänk om hon ätit upp fler hårstrån liksom!?! jag fick syn på wesam och ropade dit honom, han sa "men tänk om det är ditt egna hårstrå som ligger där? våra kockar har inte brunt långt hår... snarare grått och blont kort!" haha, bruden vart knäpp tyst!

eller som när vi hade fullt inomhus, och tanterna i ena hörnet ville att jag skulle sänka musiken för att dom inte kunde höra sina egna tankar, och tjejerna i det andra hörnet ville att jag skulle höja för att de var så partysugna. Vad gör man liksom?!!? JO-man frågar wesam, för han har svar på ALLT :) han sa "vänta lite, gör inget... gå ut om ett tag och säg till tanterna "Jag har sänkt" och till tjejerna "jag har höjt." jag gjorde som han sa- "nu har jag sänkt, blev det bra?" -jaaa tack så mycket sa tanterna. jag gick till tjejerna " nu har jag höjt blev det bra?" - jaaa tack så mycket! fick jag till svar- FAST jag inte hade gjort ett skit! Det tackar jag wesam för :) 

dessutom är han grym på att göra drinkar :)


Så har vi Harry, som egentligen heter Hayrettin. Han kan inte ett dugg på svenska, men jag har lärt honom att säga "Towe är bäst!" haha , en dag sa han det till de andra på jobbet och gissa om dom skrattade!
Han är så söt. han kan även säga "Alkolist" och "katastrof" vilket inte är så bra eftersom han ibland säger det en aningen för högt när gästerna går förbi... nåja. Han kommer jämt och säger "Paus" när han tycker det är dags att vila lite och han hjälper mig jämt, trots att han har tusen andra saker att tänka på. Han har även lovat att kunna prata ren svenska nästa år,  vilket jag tror han kommer kunna också :)

han har nog världens största näsa också. Inget illa menat! ;)
Gissa hur gammal han är? yngre än wesam. Närmare bestämt 23!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0