en 3-lista !



3 TV-program jag kollar på:
Vänner. trotts att jag sett alla serier sjuttioelva gånger får jag aldrig nog av dom. En serie jag förmodligen följt längst och som kommer följa till graven.
The Hills. På något vis känner man igen sig själv i serien sammtidigt som den är underhållande.
Svenska Hollywoodfruar. Mitt "senaste fynd" som jag stengillar- Vadå blonda och rik?!  

3 saker jag gjort idag:
Tränat.
Börjat på ombyggnaden av bloggen! Detta kommer bli grymt.
Pussas!

3 saker jag längtar efter:
Lönen.
Ta studenten.
Sommaren.
+ (Bonus) Flytta hemifrån !

3 saker på min önskelista:
utomlandsresa.
bra betyg.
pengar...

3 saker att hata:
Läxor.
Att gå upp tidigt på morgonen.
Snön !!!

3 måsten:
Spotify.
Kärlek.
Choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0