hemska julmat

ojojoj, vilka dagar! jag har nu avklarat mitt sista arbetspass på teatern, vilket är gryyyymt skönt! nu är det bara vanliga luncher på vin&mat kvar, pust!

Idag var jag boss över en restaurangchef, hur coolt är inte det liksom? att en vuxen man i ca 45-50 årsålder ska lyssna på en liten pytte tjej på 19 år. Men han gjorde det vilket dessutom gick bra.  

Teaterchefen har fått höra ett och ett annat från min sida idag också. Komma  här å tro att han är nån liksom, icke sa nicke! Det började med att han ville ha sina drickor gratis , han sa "hallå vet du inte vem jag är eller?! Jag är teaterchefen här!" Vi sa bara.. "och?" alla ska väl betala. Däremot slutade samtalet med att han ville bli bästis med oss, gulle han.. NOT.


Nu slipper jag detta äckliga julbord för gott, i alla fall för i år.  bläää på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0