BLÅBÄR

god kväll, kära bloggare!
Idag har jag hunnit med mycket må ni tro!

Först tog jag och Mattias en hurtig PW på 5 km! vi såg så mycket blåbär och lingon längs vägen så vi skyndade oss hem, hämtade hinkar samt bärplockare, tog bilen till ett ställe som inte alls låg förlångt bort och började plocka. tyvärr fick vi inte så mycket bär... däremot fick vi se färskt björnbajs istället!


Väl hemma igen fräschade jag till mig och tog bilen till Emelie. Vi gjorde mat (NACHOS, på en TISDAG!)  jag svarade på några frågor till en intervju som kommer i tidningen nästa Fredag, och sedan färgade jag Emelies hår, i chokladbrun färg. Riktigt snyggt blev det, må ni tro! inte alls grönt, randigt eller prickigt, utan helt perfekt!


BLÅBÄR! :)



fint blått skimmer, längst ner i hinken :P



Min fina hand efter en halvtimme .



Sen vare dags för hårfärgning. Ett sött förkläde fick jag utav Gunilla.


Riktigt snyggt må jag säga! Här kommer supertjejen (som aldrig färgat någons hår förut!) och ska färga Emelies hår. (HJÄLP.)


Kommentarer
Postat av: Becca

Så som du såg ut om händerna efter plockat blåbär såg mina händer ut när jag färgat håret haha!

2011-08-29 @ 10:55:11
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0