SHIT!!!



Hallojsan!
sitter här och är gaaanska iriterad (Jag börjar faktiskt lugna ner mig nu)
Jag hade en tid bokad hos doktorn idag, men doktorn fick hinder och kunde inte ta emot mig. Inte så att NÅGON kan berätta detta för mig, helst i TID tack? När vi ringde sa dom "Jojo, Towe Mickelsson har jag redan pratat med igår på hennes mobiltelefon! höhö" Jo Tjena. Jag ska trycka upp telefonen i ansiktet på honom och visa min "seanste mottagna" -lista, ska han få se att ingen doktor ringt. Åhhhh jag blir galen!
Dessutom ringde en försäljare nyss på hemtelefonen. Gissa om hon fick ta mycket skit, bara för att jag var så sur :) Hon ringer nog aldrig igen :)
Hur som helst, jag har packat väskan och är snart påväg till fjälls med Mattias Thomas och Hanna. Är hemma på Fredag igen!


PUSSPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0