Norge, Röros

oj, vad hände där? En liten pous från bloggen, men nu är jag tillbaka!

Har massor att visa er, men jag tänkte börja med nån enstaka bild från fjällnäs. Vi hade en grymt fin stund där uppe tillsammans med Thomas och Hanna. Vi besökte bl.a Norge- Röros, åt god mat, bastade, gick en runda runt stugbyn och såg film på kvällen.♥

Hanna & Jag i Norge :)



Thomas & Mattias visar Norge deras bästa sida !



Norges gågubbe. Haha, deras har till och med en hatt på huvudet! :)


Tack för tre mysiga dagar!

Kommentarer
Postat av: malin

HAr du alltså varit till Norge! Vad roligt :) Dit var jag också för några år sedan. Hoppas du hade roligt där!

2011-08-29 @ 10:56:13
URL: http://malinjonssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0