fyren


Hej! vi har de bra här i solen, som ni ser. 
Idag gick vi till fyren. Tyvärr så var det stängt precis där fyren låg, så i alla fall jag ska prova att gå dit en gång till. Vet inte om stigen var någon höjdare för John, men kanske att Mattias följer med nästa vecka istället :))
Ni kanske lagt märke till att även john fått lite färg?? :D jajjamensan.

Äntligen uppe! :)

mmmm..... Vi fika efteråt!

Ser ni ödlan i mitten av bilden ?? :) 


 Jag har föresten fått ett nytt smeknamn här nere. Towe är tydligen så svårt att säga om man är spanjor, så nu mera heter jag Dolores ;) I alla fall om ni frågar vaktmästaren Carlos, min amigo ;)

Hola guapos! ;)  (Snälla Tilda, kom hit å lär mig spanska..... -.-)

Kommentarer
Postat av: evaveva

hej dolores, vad gulligt att du fått ett smeknamn <3

tilda vill se kort på er riktig (snygg) spanjor!

NEDRÄKNING!!!!!!!!!!!!!!!!

syns om 7dgr pok

2011-04-18 @ 20:32:26
Postat av: Carro

Sv: Haha okej, puh! Skönt att höra att man inte är ensam om att aldrig sett det. :P

2011-04-19 @ 14:06:30
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0