snabb visit.

Det finns egentligen ingen anledning till varför det skrivs så lite här på bloggen just nu. Kanske är det för att jag har fullt upp med skolarbeten, saker som måste fixas till Spanienresan, filmer som måste ses och Mattias som man bara måste måste måste pussas me ibland.
 Eller så är jag lat, helt enkelt.
MEN! snart är det dags för resan till spanien gott folk! Jag och John flyger iväg nu på tisdag, och landar precis innan lunch :)
När vi kommer hem igen, så är det första maj! Hur galet känns inte det liksom? Tre veckor. i 25 gradiga Spanien. Jag hoppas att ni följer oss riktigt noga här på bloggen, för den kommer jag uppdatera må ni tro ;)



Det är EURO, må ni tro ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0