Stars are born, not made


jag tror jag ska slå ihjäl allt som har med mobiltelefoner att göra!!! Alla iPhones kan dra åt skogen!
Näe, men nästan i alla fall. En telefon ska bannemig gå att prata i. usch.
och där med kan jag säga att dagen blev förstörd. Min iPhone dog. Liiite, en gnutta glad blev jag i alla fall när jag klarade av Prov-uppkörningen idag :) Ett leende som höll tills telefonen gick sönder. Hur som helst. I morgon åker jag på Halkbana i söderhamn. Håll tummarna för mig och hoppas att det går bra, för jag lär behöva det :)


några roliga bilder från apparna på telen :)  sjukt kul! =D
 


Elina, the star on kaviar tuben :)

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hade du en bra vecka då? :)

2010-10-25 @ 18:05:48
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Nathalie - nodresses

Haha vilka roliga bilder!



kolla min blogg jag syr balklänningar på fritiden och har precis lagt upp den första =)



säg gärna vad du tycker

2010-10-26 @ 21:11:26
URL: http://nodresses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0