Praktiken





NU är mina fyra veckors praktik slut!
Första veckan var jag på Södra berget med Elina där jag fick en namnbricka och ett anställningsnummer! så nu mera heter jag 445 :)
Andra veckan var jag på Condis. Ett litet men fullsatt ställe. nå grymt poppulärt var det i alla fall! Därifrån den snygga mössan ;)
de två sista veckorna har jag varit på Hembygdsgården. En gammal träbyggnad som rymmer rätt så många. slutade för bara en timme sen och jag kan säga att jag trivdes bäst där, av alla ställen :) Hur underbara människor som helst. Där ifrån fick jag ett papper med bara MVGn på, (yes,yes,yes!) och lite jobb i december. skulle kunna skriva hur länge som helst om alla roliga saker jag varit med om, men jag slutar här. Blir bäst så! :)


Kommentarer
Postat av: Matilde

Ja precis =) ååh, låter tungt. Jo tack min har varit helt ok :) Hoppas din helg blir grym! Kramkram<3

2010-10-15 @ 17:49:18
URL: http://matildees.blogg.se/
Postat av: Umbrellalala

Härligt!

Själv tycker jag att praktik är asjobbigt :(

2010-10-15 @ 18:20:33
URL: http://umbrellalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0