hokus pokus Towe i fokus

Tror det behövs en liten uppdatering från min sida faktiskt...
I helgen åkte jag och mattias i Järvsöbacken. Vi åkte snowboard båda två! :) I veckan har jag gjort klart ett och ett annat arbete, gymmat, simmat, drukigt chiquita (!!! äntligen har jag, eller rättare sagt Mattias hittat dom) , varit i restaurangen, och i morgon ska jag jobba kväll på Pärlan. Fullbokat och det är till och med så att både Farmor Farfar, Mormor, morbror och hans familj, min familj och Louise kommer och äter! ska bli riktigt roligt :) Roligt att Louise kommer också. Hon tog sitt pick och pack från Stockholm idag så jag tror hon är här snart. Har även hört att fler stockholmare är i farten:) Nämligen Rebecca och Filippa så jag hoppas jag hinner träffa dom något.
Nåja. Gymmet och läxorna står i fokus för mig ikväll. Kanske att jag hinner ge solariumet en omgång också??

KÄRLEK<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0