danskväll i fala

igår käkade vi mat och hade det allmänt mysigt när Moster Mia och Jan var här. Senare på kvällen fick jag ett härligt samtal från Elina och Carro. dom var påväg för att hämta upp mig så att vi sen kunde dra vidare på dans! Det var Färila parken som fixat med både lokal och band. dessvärre kommer jag inte ihåg bandets namn men det var väl det samma.  kul hade vi! nå så grymt ska ni veta :)

nu sitter jag här, med datorn i knät och gör absolut ingen nytta alls! däremot sitter jag och Tilda och provar camen på datorn. Nödvändigt ju, man vet ju aldrig, den kunde ju ha varit trasig :) lika bra att prova den liksom! ;> 

 







blubb blubb!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var typ när jag var sjuk och bara tittade på tv men sånt minne skulle jag aldrig ha idag. :P

Coola bubblor. =)

2010-07-19 @ 20:20:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0