inte vilka friterade bananer som helst!





Har precis kommit hem från en kväll med mormor, och en kväll med mormor kan bli huuuur galen som helst.! (vilket den också blev.) Vi gick på kina ,jag mormor och Tilda, och beställde tre efterrätter - Friterade bananer med vaniljglass. mmm! Efter 40 minuters väntan fick vi fråga vart dom tagit vägen så bara för att vi väntat så länge skulle vi få en gratis. När dom äääntligen kom smaskade vi i oss dom och gick för att betala. hela 209kr skulle dom J****klarna kosta, vilket är väldigt dyrt för tre efterrätter med 50 minuters väntan enligt mig. Så den stygga Towe kom fram och lyckades (otroligt nog) få alla tre efterrätter för 40 spänn. Är jag inte lite otrolig ibland så säg :)

Nåja. förutom det så har jag hälsat på Farfar, saknat någon som börjar på Ma och slutar på ttias :) städat och donat för att jag snart fyller år gott folk! Lilla jag blir snart 18 år jag också, så här ska firas! :>

Aja. jag tänkte se SATC nu ja i alla fall:)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0