skulle tro det.

Tjena sötnosar :)
efter ett hårt gympass och simning på badhuset tillsammans med Ewis, Robin, Jens, Marcus och Patrik sitter jag nu här, helt utmattad. Men det blir man väl av träning, skulle jag kunna tänka mig ;)

Igår var jag med världens bästa Mattias :) Vi (eller snarare han..) skruvade på hans gamla bil som han fick såld  idag, för dubbla priset av vad dom köpte den för. Det måste ju vara för att jag var där och hjälpte till lite på traven!? haha

Förutom det, har det inte hänt så mycket mer :)  Jag har fått två nya ämnen i skolan.- Naturkunskap och samhällskunskap. båda är boring om ni frågar mig. Hoppas att dom kan bli roligare så småningom.

KÄRLEK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0