hämnden är ljuv.



Igår, tränade jag på gymmet- helt själv! och så solade jag solarium, för nu jäklar ska jag inte vara någon blekfis längre. Så simmade jag lite längder i bassängen. Riktigt duktigt av mig tycker jag!
På kvällen åkte jag hem till Mattias. Vi åkte hem till Björn Gustavsson (tyvärr ej kändisen själv men.. tss!) tillsammans med Jens, Ullis och Magnus och kollade på en mängd av filmer.
Klockan blev mycket så vi åkte hem till Mattias igen, där jag somnade. Sov en stund, till Mattias (i sömnen) buttade mig ur sängen...! men som man säger... Hämnden är ljuv.
Kom hem vid tre idag, och då blev det Pizza för fulla muggar! eller egentligen inte, jag åt en lövbit med mycket fet bea.
Nu har jag lite beslutsångest för om jag ska åka och hälsa på gamla vänner i ljusdal, eller om jag helt enkelt skiter i dom allihop (!) och stannar hemma i soffan framför tvn tillsammans med en chipsskål istället. - JAG ÄR TRÖTT. Ganska mega trött. Men det är ju lov. Sista dagen och allt! åh. Vad gör jag?

KÄRLEK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0