- hos Lolla -

Heej!
Hela veckan har gått, och jag har inte bloggat ett skit. Skolan och fritiden har varit ivägen :) Jag var med Mattias hela tisdagskvällen, gymmade med Lolla hela onsdagseftermiddagen(!) med fat burner programmet! och igår följde jag med Mattias hem och han visade mig hela Järvsö. (som om det skulle finnas något att se där menar jag...)
Idag ska jag Emelie Lolla och Hanna dra till Patrik på fest i alla fall. Otroligt roligt ska det bli!! Blir perfekt tillfälle att använda mina partykläder :) Finns bara ett litet problem. Vad ska man ha till tubtoppen?? lackleggings? randiga leggings? kanske strumpbyxor?... ja som ni hör så har jag och lolla lite att fundera över nu. Bäst jag går och gör henne sällskap i tänkandet!


KÄRLEK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0