Friday I'm in love.

heej blooooggen ! saknat mig?! klart ni har. tss

Mina dagar har varit fulla med saker. Grymma roliga mysiga underbara, glada saker. :) Ingen tid för att bogga då, men nu finns det lite. eller egentligen inte, men vafan. Läxorna kan vänta ett tag dom också. I alla fall, Jag har;
hälsat på min underbara vän, Artur. (Han jag fick träffa i somras på mitt sommarjobb på ålderdomshemmet.) Tänk att 85åringen kommer ihåg mig fortfarande :)    Jag har ätit göttans hemma hos Mormor. Köpt lite nya saker, som skor tillexempel! Gymmat, simmat med Lolla. Så har jag så klart varit med min underbara Mattias. :) Hela helgen. Vi har åkt en hel del skoter, ätit Järvsö pizza, annat flottigt och myst. Kollat på Jarse-Hockey också för den delen!
jaa ni ser. Skulle jag tänka efter så skulle jag säkert komma på ännu mer. 
I morgon är det idrott och övning inför tävlig. Ska tävla i servering, jag och Lolla (Men mer om det en annan gång) och sen ska jag och Mattias på hockey igen. På Onsdag blir det simmning och på torsdag firas de tre månader för mig och Mattias =) på Fredag luktar det fest. I alla fall vad jag hört från Emelie? och på Lördag ska jag och Tiias sova i Sundsvall på hotellet igen. Vi ska mysa sönder riktigt på alla ♥ans dag =) De ni!
Näe , nu måste jag ladda in en massa bilder och göra läxorna.

KÄRLEK<3


Mattias :)


Towe och skoter :)


nya skor :)


klackar :)


nytt linne :)


Tilda&Towe


Towe&Tilda


Göttans !


Avacado-förrätt made by mamma .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0