underbart!

Tänkte att... efter som jag ändå sitter vid datorn (För en gångs skull) kan jag lika gärna göra ett inlägg :)
i söndags shoppade jag och Mattias i Sundsvall. Han mer än mig (!) Sakerna dyker kanske upp här, eller så glömmer jag det :)


Taccobar :)

Idag hade vi bara en lektion så Jag, Lolla, Jens och Mattias gick hem till Elina och baka kladdkaka med grädde. mums! nu har Mattias precis lämnat mig för en ensam kväll. Hur ska detta gå? Haha.  Jag ska faktiskt åka och sola med mamma snart. Underbart med lite färg.


För övrigt så är min kompis Elina en stjärna. Hon tåg fel tåg igår och åkte åt det motsatta hållet =D Hahaha så jag och Mattias fick kolla upp nya tågtider åt stjärnan själv när hon hoppat av mitt ute i ingenstans. Vet inte hur länge jag kommer ha roligt åt det! haha :D

talk to you later.

KÄRLEK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0