julklappar


Hälsingeringen, linblomman. Nästan satt tåren titta fram när jag fick den, jag menar visst är han underbar min mattias? :) och som jag älskar den! :D



Trotts alla fina "flytta-hemifrån-klappar" från mamma och pappa fick jag även ett presentkort på Frizz Ann som jag både kan klippa åå färga håret för. Huur bäst är inte det? något som stod högst upp på önskelistan! så nu väger jag mellan att färga håret chokladbrunt eller blont-ljust... Kräver att tänkas över :)

Av farbror och faster fick jag ett laddat "gina tricot" kort. fungerar precis som ett vanligt kontokort fast man laddar det i en gina tricot affär när det är slut. Fräänt!

förutom detta fick jag även en biocheck, pengar, en mascara, en tomte, tjockstrumpor, alla Twilight filmerna, en säsong av vänner..... Och denna söta lilla figgur av syster;


En apa som blåser naglarna torra efter målning om man trycker på banan-knappen! :D


tack tack tack ååå tack! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0