att-flytta-med-julklappar

Flyttningsaker jag fick i julklapp :)


inte vilka vinglas som helst utan Iittala vinglas, 4 st. från mamma och pappa ♥  Älskar dom! Gissa om jag pekat ut dom speciellt? :)   gorgeous!!!!


Kosta boda glas. De vita eftersom jag fick de två rosa när jag tog körkortet :) av mami och papi!


8st kaffekoppar av mormor :)  även dom speciellt utpekade såklart :)



antika gamla desserttallrikar av mamma  :) <3




Den snygga slickepotten från Mattias :)


Och smörknivar från mamma. Mest för att retas lite med mig, eftersom jag sagt och skrivigt här på bloggen att jag ska köpa sånna själv när jag flyttat. men tjii fick jag! så nu behöver jag inte köpa sånna heller. tack mamma :)




En fin hyasint av farmor och farfar ♥

+ Handukar, sängkläder och en skål av svärmor och svärfar! :) ♥

De ni, tack så himla mycket!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jemilia

Hej.



Vet du vart din mormor köpte de svarta kaffekopparna? :)

2012-06-15 @ 10:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0